Translate

неделя, 27 януари 2013 г.

Казабланка мама на 3 дена

Винаги съм обичала домашните любимци.Като първата ми страст бяха рибките,но в една студена вечер нагревателя се изключил и те умряха.После имах папагали ,но те решиха да отлетят.Много ми беше мъчно и за тях и за рибките.После пораснах ,забързано ежедневие ,нямах време и желание.После един ден дъщеря ми получи за шестия си рожден ден получи водна костенурка за подарък.Сега си живее с нас,ама купуваме все по -голямо корито.И така до момента в който един ден отидох на фризьор и той ми каза едни развъдчици заминават извън България и нямат възможност да вземат всичките си кучета.Търсим дом за една малка хрътка.без да се замисля казах ,,Ние ще я гледаме,,.Когато на другия ден ми я донесоха,погледнахме се протегнах ръце към едно малко страхливо същество.Това беше любов от пръв поглед.Вече една година и два месеца сме с моята любима хрътка Каси.Ноември месец като истинска любима дъщеря и намерихме подходящ жених/от сой ,най-добрият шампиона на България Лир/.На 22.01.2013 сутринта Каси стана мама на три малки пухкави същества.първо се роди малката госпожица.нарекохме е Хейли. Ах какъв невероятен сивкаво кафеникъв отенък има ,а на слънце блести като малко тюленче напръскано с морска вода. Вторият се роди Хуго един елегантен господин с по-светъл нюанс от майка си Каси. Много фин и аристократичен. Накрая се роди Харлей май много си подхожда на името як, напорист,бикоборец. Щастието ми е безгранично.Ето тук са на 3 дена от тяхното раждане
Ето госпожица Хеили си почива след неуморна работа
Тя е късметлийка.Там до лявата предна лапичка отпред до гърдите има едно малко бяло сърчице. Мисля ,че това е знака на любовта, която ще дава и получава от нас.Да Би представя Мама Каси с трите малки бебета
Какво е щастие? -За мен е да даваш и получаваш любов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар